07 oktober, 2013

Räkna ner till Halloween med BookPeople


Förra året var jag ambitiös och gjorde min egen lilla nedräkning till Halloween här på bloggen. Tyvärr kommer jag inte hinna göra något liknande i år, men jag tröstar mig med att istället följa eminenta bokhandeln BookPeoples 31 Days of Halloween. Här frossas det i allehanda skräck och spök inför den stundande helgen, och herregud så många boktips man får ...! Önskelistan växer explosionsartat, och skräcken som infinner sig när de 31 dagarna har räknats ner, torde vara när man summerar vad det skulle kosta om man faktiskt köpte alla böckerna man ville ha som de har nämnt ... Nå. Man kan ju sprida ut det. Men in och kika! Halloween-serien går som en del av deras vanliga blogg, så där kommer mycket annat skojigt emellan också, om ni till äventyrs inte är skräckigt lagda.

Inga kommentarer: