20 maj, 2012

Sjuk Bridezilla räddad av Eld


Troligtvis finns det inget jag kan säga om Eld som ni andra, snabbläsande varelser inte redan har sagt. Det här med att gifta sig drar ner på lästakten kan jag säga, så jag hamnade helt på efterkälken med Eld. Däremot var jag evigt tacksam att jag hade den kvar, för veckan innan bröllopet drabbades jag av influensa och ögoninfektion och var tvungen att ligga platt i sängen trots att jag egentligen var superstressad och helst bara ville springa upp och fixa allt som behövde göras - snacka om att Eld i det läget var gudasänd. Jag laddade ner ljudboken (fick ju inte läsa p g a ögoninfektionen..., men mycket bra inläsning av Julia Dufvenius), och sedan kunde jag skingra tankarna och fördriva tiden i Engelsfors. Det var exakt det som behövdes = något som inte var svårt och invecklat utan bara extremt spännande och bra. Så tack underbara Sara och Mats för att ni gjorde de där trista dagarna så oändligt mycket bättre! Är säker på att jag har er att tacka för mitt snara tillfrisknande..! Nu ansluter jag mig till den enorma blobben av människor som ivrigt och med något lätt desperat i blicken väntar på Nyckeln.

Inga kommentarer: