02 maj, 2012

Bon voyage med Eld

I eftermiddag ska jag och mannen ge oss ut på en tämligen seg tågresa och imorgon blir det en likaledes seg retur - men det gör ingenting, för jag ska läsa vidare i Eld! Spännande, spännande! Jag har läst ett par hundra sidor, och hittills känns det som en mycket värdig uppföljare till succé-Cirkeln.
Har även med mig nya numret av tidningen Skriva, där det bland annat finns skräckskrivarreportage. Ser fram emot att läsa det också!
Kunde jag nu bara se lika stylish ut under resan som kvinnan här nedan, så vore väl allt perfekt ... Bilden är f ö hämtad från bloggen French Wedding Style, som jag föga överraskande gillar... Här kan t ex vintagebrudklänningsfashionistan se Claire Pettibones nya kollektion - som vanligt sjukt snygg!


3 kommentarer:

Bokomaten.. sa...

Jag dööör vilket fint foto. Har fortfarande itn efått Eld, men den är ju beställd sedan länge så hoppas den kommer snart..:)

Bokomaten.. sa...

Upptäckte förresten precis att du har en blurb på en av mina favvoböcker från förra året! Visste du det? På Kapitulera omedelbart eller dö? Jättekul, juh!=)

Calliope sa...

Oj, hade ingen aning om att jag blurbat igen :) Måste kollas upp - tack för tips!