03 december, 2008

Coraline

You can stay here - there's only one tiny little thing you have to do... Jag hade helt missat att trailern till Coraline finns att se nu! Jag har legat av mig, jag vet. Nåväl, jag har tagit igen det genom att se den många gånger. För den är ju så bra! Jag vill se hela filmen! Nu! Det är synd att den inte dyker upp förrän nästa år, för den hade varit den ultimata julfilmen annars, att se medan man mumsar knäck och väntar på att öppna paket. Titta här om ni inte redan har sett den - eller se den en gång till:

3 kommentarer:

Sara Britta sa...

Åh, Gaiman, Burton och en av mina favorithjältinnor – Coraline. Håller med om att det enda som kan bli bättre är en lagom-till-jul-premiär.

Anonym sa...

Jaaa, vad kul! Jag gillar Burton's stop-motionfilmer, och boken Coraline var ju så bra. Har också missat denna trailer... så det blir verkligen kul och se denna film.

Anonym sa...

Cooooool ...